Kui ma olin väike poiss, nägin ma mõnikord ikka unes, et olukord kiskus kohe väga jubedaks. Siis ma sain alati unest väljuda, kujutledes, et see unenägu on nagu arvutimäng ja vajutasin mõttes Esc klahvi. See töötas väga hästi.
Täna klaverit mängides mõtlesin, et kui keegi meist on karakterina/mängu tegelasena sattunud olukorda, mis talle ei meeldi, kas ta siis suudab vabalt sellest olukorrast väljuda. Nii vabalt, nagu Esc klahv mõnes vana aja arvutimängus.
Mis ma aga avastasin, on see, et enamik rahvast on mingites jubedates stsenaariumites kinni, s.t. me oleme unustanud, et me oleme karakterid või mängu tegelased ühes suures mängus. Ja Esc klahv ei tööta, kuna programmeerimises tekkis viga. Ja siis kõik ongi kinni kuskil allilmas ja on niivõrd haiget saanud, et nad on isegi unustanud, et tegu on ühe suure mänguga, mis programmeeriti väga iidsetel aegadel.
Aga mõnikord ikka esineb lähtekoodis vigu, või otsustab keegi hakata viiruseid programmeerima vms või areneb mäng sellises suunas, et karakterid lõhuvad liiga palju häid tavasid ja mängu ilu läheb kaduma. Sellistel puhkudel on tegelikult päris tavaline, et mängumeistrid saadavad karakteri asja uurima, et ta siseneks vigasesse mängu, uuriks välja, mis värk on ja teeks asja seestpoolt korda.
Sellistel puhkudel tuleb järgida ka ausa mängu reeglit, mis tähendab, et mängu sisenev karakter peab seda tegema teiste mängijatega võimalikult võrdsetel alustel, s. t. kui ülejäänud karakterid või mängijad on teadvuse kaotanud või ära unustanud, et nad on üldse mängijad, võib juhtuda, et ka sisenev karakter või missioonitundega agent unustab tahtlikult sündides selle ära, kust ta on tulnud, ja alustab nii-öelda puhtalt lehelt, et siis sobival hetkel oma päritolu taaskord üles leida.
//
When I was a little boy, I sometimes used to dream, that the situation got really scary. In those cases I could always exit these dreams by simply imagining that it is a computer game and then pressing the Esc key. It always worked like a charm.
Today when playing piano I was thinking about this. If someone of us has fell into a situation that he or she does not like, can he or she then exit this situation freely. As freely as pressing the Esc key in some old-school computer game.
But what I discovered, was that most of the people are stuck in some kind of horrible scenarios, by this I mean that we have forgot, that we are characters or persons in a game. And the Esc key is not working, because there was an error in the programming. And everybody is stuck in lower worlds and hurt so much that they have even forgot, that they are in a game, which was programmed in very ancient times.
But yes, sometimes it happens that the source code is faulty, or someone decides to program viruses or the game develops in such a direction that the characters who are playing break too many of the game ethics and the beauty of the game gets lost. In such cases it is actually quite common, that the game masters send a new character to investigate, so that he or she would enter the faulty game, would find out what's the matter and would fix it from the inside.
In those cases you must also follow the fair game rule, which means, that the character who enters the game, must do it on equal terms with the other players. By this I mean that when the other players have lost their consciousness or forgot that they are players in a game, it could happen, that the entering character or player or an agent with mission will voluntarily forget where he or she is from when taking birth. He or she will then start from a new page, so to say, and will find out about his or her true origins later in the game.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar